78168

Včelařská konference

(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)



Jméno: E-mail:
Téma:
Příspěvek:
Jmeno sladkeho produktu vcelHeslo: Opište červené slovo pozpátku do kolonky.

U vašeho příspěvku bude zobrazena IP adresa, ze které příspěvek odesíláte.
Délka příspěvku je omezena na 10000 znaků.

Prosíme účastníky konference, aby při podání nového příspěvku do konference vždy vyplnili kolonku "téma". V případě, že reagujete na některý již uveřejněný příspěvek, tak to důsledně čiňte pomocí funkce "Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo...", která je k dispozici vpravo vedle každého zobrazeného příspěvku. Funkce, která je pro každý zobrazený příspěvek k dispozici: "Zobrazit odpovědi na tento příspěvek.", bude správně fungovat jen v případě, že budete dbát výše uvedených pokynů.)


Zběžné zobrazení

Archiv Včelařské konference


Pavel (77.48.155.3) --- 12. 11. 2011
Re: soutěž

Dojal jste mě pane Polášek, že jste zůstal Čechem. I kdyby to byla rafinovaná PR akce zlého operátora tak někomu, nemusím to být zrovna já, přinese nějaké peníze nebo publicitu do začátku podnikání.Každopádně to byl příjemně strávený den, bylo hodně příjemných lidí, kteří mají možná naivní a hloupý nápad, ale každopádně něco napsali, někam přišli, něco prezentovali před porotou.Takové lidi, kteří kdyby chtěli tak by .....- to opravdu miluju.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 54789


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

   
R. Polášek (85.71.180.241) --- 12. 11. 2011
Re: soutěž

"Dojal jste mě pane Polášek, že jste zůstal Čechem. I kdyby to byla rafinovaná PR akce zlého operátora tak někomu, nemusím to být zrovna já, přinese nějaké peníze nebo publicitu do začátku podnikání.Každopádně to byl příjemně strávený den, bylo hodně příjemných lidí, kteří mají možná naivní a hloupý nápad, ale každopádně něco napsali, někam přišli, něco prezentovali před porotou.Takové lidi, kteří kdyby chtěli tak by .....- to opravdu miluju."

No, sebehloupější reklama na sebe nesmyslnější výrobek vynaloží desetkrát nebo stokrát víc úsilí na to přesvědčit někoho než byla ta jedna věta a jeden nadpis o úmyslu vytvořit včelařskou farmu na té uvedené webové stránce. Víc k tomu vašemu úmyslu skutečně nemám a tu jednu jedinou větu skutečně může napsat každý.
Sice se nejedná o peníze, ale o jeden klik, ale princip je princip. Takových vykuků bylo, co dávali dohromady něco na takzvaně "dobrou věc" , neuvedli, co to bylo a ti lidi, co k tomu přispěli, se pak divili, cože se z toho vyklubalo.
Kdyby organizátoři té soutěže skutečně chtěli jen přispět dobré věci, zajisté by na těch stránkách zveřejnili o jednotlivých projektech aspoň základní údaje.
Jinak tržby T Mobile by se měly pohybovat řádově v miliardách, takže jen o nějaké procento zvýšené povědomí o tomto operátorovi oproti jiným operátorům by zvýšilo jeho tržby minimálně o stovky miliónů. 5 - 10 soutěžících, třeba vy, dostane cenu v hodnotě 50 - 100 tisíc, dohromady to bude mezi 500 tisíci až jedním miliónem nákladů, zatímco díky publicitě téhle soutěže se tržby T mobile zvýší minimálně o ty stovky miliónů. Kdyby takového přírůstku zákazníků měli dosáhnout klasickou reklamou, třeba v televizi nebo v novinách , zaplatili by za takovou reklamní kampaň desítky, možná i nějakou stovku miliónů a kdoví, jestli by ty reklamy v televizích, novinách , na bilboardech a jinde byly účinné, protože takovéhle reklamní kampaně mobilních operátorů jsou tady v posledních letech neustále.
Vy možná získáte nějakou cenu za 50 tisíc, ale díky této PR akci vytahá T Mobile z kapes zákazníků navíc stamilióny. Takhle se to prostě dělá. Když už mám být oblbován nějakým PR oddělením , tak ať aspoň vím, co konkrétně podporuji. Tady to konkrétně nevím, bohužel.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 54791


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Všechny správně vytvořené příspěvky na toto téma





Klikněte sem pro nápovědu